miercuri, 7 ianuarie 2009

Unde esti?


.Inchid ochii vad un zambet e al tau
shi ma gandesc traiesc ptr a iubii sau iubesc ca sa traiesc..toata lumea mea se invartea in jurul tau...toate erau prefacute in bine acum e rau,parfumul tau ma face shi astazi sa vibrez!zambetul tau ma face oricand sa lacrimez sa cedez ma simt singur u eshti departe shi nimeni nu poate sa-mi arate caldura ta aparte iubeam sa te am langa mine unde eshti?toate facute impreuna devin subiecte de povesti: sa zambeshti langa mine in fiecare dimineatza vreau sa ma trezeshti cu un sarut sa imi dai pofta de viatza shi ce sarut mortal cu cub de gheatza!mie dor sa-mi spui in fatza ca ma doreshti sa-mi spui ca ma iubeshti dar nu oricum sa imi sopteshti!!!vreau sa ma scotzi din starea asta unde eshti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu